Klachtenregeling

Heb je vragen of opmerkingen over mijn diensten? Of ben je ontevreden over iets in de behandeling? Laat het mij dan zeker weten. Ik doe mijn uiterste best om alle behandelingen zorgvuldig vorm te geven en verneem dan ook graag wanneer het niet aan de verwachtingen voldoet. Op deze manier kan ik de feedback meenemen om de communicatie of de behandelingen verder te verbeteren. Ook ga ik graag met je in gesprek zodat we samen kunnen zoeken naar een passende oplossing.

Heb je toch het gevoel dat we er samen niet uit komen of wil je er liever een onafhankelijk persoon bij betrekken neem dan contact op met mijn externe klachtenfunctionaris: Klacht & Company. Zij kunnen je begeleiden bij het indienen van een klacht en de verdere afwikkeling daarvan. Download via de link het klachtenformulier en stuur deze ingevuld naar P3NL@klachtencompany.nl of stuur deze per post naar:

Klacht & Company

Postbus 3106, 2601 DC Delft.

Wil je eerst vrijblijvend met de klachtenfunctionaris overleggen dan kun je telefonisch contact opnemen via 088 – 234 1601.